Promocja płyty – Planowanie kampanii
Wydanie płyty jest dużym przedsięwzięciem: czasowym, intelektualnym, organizacyjnym i finansowym. Stanowi zwieńczenie marzeń, aspiracji.
Jest emanacją artystycznego wkładu do świata. To coś naprawdę ważnego.
Częstym błędem popełnianym przez artystów muzyków jest koncentracja wyłącznie na części produkcyjnej. Jednak jeśli nie zadbasz o odpowiednie wprowadzenie jej na rynek, oprawę komunikacyjną takiego przedsięwzięcia – Twój wysiłek pójdzie na marne. Projekt będzie bez znaczenia,
ponieważ nie będzie pracował na Twój wizerunek, pozycję rynkową, sprzedaż, nie będzie budował Twojej publiczności.
Nie możesz na to pozwolić.
Twoja płyta to przede wszystkim OKAZJA do tego, aby:
O sobie i swojej muzyce opowiedzieć rynkowi – po raz pierwszy, kolejny – ale zupełnie nowy …
Wzbudzić zainteresowanie sobą
Wypromować się
Wzmocnić swój wizerunek
Dać ludziom możliwość jej nabycia (w portalach streamingowych, po koncercie, a jeszcze lepiej w Twoim sklepie online)
Dać się poznać
Zbudować fundamenty swojej rynkowej pozycji lub ją umacniać
Pozyskać zamówienia na koncerty
Rozwijać i poszerzać relacje z publicznością
W tym kontekście być może pojawia się wiele pytań:
Co zrobić, aby budżet, który przeznaczę na promocję mojej był dobrze wydany?
Jak się za „to wszystko” zabrać, jak to poukładać?
Czy i jeśli tak, to jak promować płytę w social mediach? W jakich kanałach?
Co mam robić?
Jakie pomysły wykorzystać? Które będą najlepsze?
Z kim to zrobić?
Etc.
Dobra promocja płyty wymaga PLANU, przygotowania.
W tym obszarze mogę Ci pomóc oferując Ci opracowanie
pełnej koncepcji kampanii promocyjnej Twojej płyty.
Zakres mojego wsparcia obejmuje:
Analizę Twojej aktualnej wizerunkowej sytuacji wyjściowej
Zdefiniowanie odbiorców Twojej kampanii i Twojej płyty
Wypracowanie koncepcji kreatywnej kampanii – czyli co powinno być w centrum komunikacji Twojej płyty a co kontekstem, w jakim kampania powinna zostać osadzona
Wskazanie celów kampanii
Wskazanie kluczowych komunikatów kampanii, czyli tego Co powiesz? Jak powiesz? W jakiej kolejności? W jakiej formie?
Określenie czasu trwania kampanii oraz jej etapów (etapy działań, czyli określenie co, po co i w jakiej kolejności powinno być zrobione w związku z zaprezentowaniem Twojej płyty na rynku są bardzo istotne)
Wskazanie technik i narzędzi komunikacyjnych, które byłyby najlepsze
Zdefiniowanie kluczowych kanałów komunikacji, czyli gdzie najlepiej skoncentrować działania
Zaplanowanie działań w social mediach pozwalających na jak najpełniejsze wykorzystanie ich potencjału
Określenie kluczowych materiałów do przygotowania: graficznych, tekstowych, video
Przygotowanie założeń do materiałów prasowych i współpracy z mediami
Wskazanie rekomendacji dla realizacji kampanii
Określenie mierników jej efektywności
Skontaktuj się ze mną
Napisz do mnie używając formularza poniżej:
Dane osobowe zawarte w formularzu będą przetwarzane przez ANNA PROSZOWSKA-SALA, CLARITY VALLEY ANNA PROSZOWSKA-SALA, ul. Józefa Brandta 26, 05-820 Piastów w celu udzielenia odpowiedzi lub załatwienia Twojej sprawy. Jeśli udzielenie odpowiedzi będzie wiązało się z przesłaniem informacji marketingowych, przez wypełnienie poszczególnych pól formularza wyraźnie potwierdzasz zgodę na przekazanie Ci informacji o wybranych produktach lub usługach na podany przez Ciebie adres e-mail lub numer telefonu. Możesz cofnąć zgodę w każdym momencie bez podawania przyczyny, lecz bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem. Przysługują Ci prawa na podstawie RODO, m.in. prawo do dostępu do danych, do sprostowania, do zapomnienia i do ich przenoszenia. Pełną informację o Polityce prywatności RODO znajdziesz tutaj.